Pochivka.com»Статии»Търсене
Любими
Екскурзиите за Октоберфест – от 500 лева и нагореЕкскурзиите за Октоберфест – от 500 лева и нагоре
12 Септ.
Броени дни остават до старта на най-прочутия бирен фестивал в света – Октоберфест. Родните туроператори вече са готови с актуални оферти, които ще ви дадат възможността да усетите духа на празника. Най-евтино излизат...
Рекорд: 603 км в час с влакРекорд: 603 км в час с влак
21 Април
Железопътната компания, собственик на влаковете, иска да въведе в движение влаковете Maglev през 2027 година, като те трябва да свързват столицата Токио с град Нагоя....
Най-добрите летища в света за 2015 г.Най-добрите летища в света за 2015 г.
12 Март
В топ десет на Най-добрите летища на света влизат още летищата в Цюрих, Хийтроу, Схипол в Амстердам, Международното летище в Хонконг, Токийското международно летище Ханеда, Международното летище Нагоя в Централна...
Крепостта МунотКрепостта Мунот
12 Окт.
Пътят нагоре по хълма е продължение на главната улица, а ако минете по малките улички ще се насладите на много красиви гледки нагоре към замъка и лозовите насаждения....
Езерото МакАртърЕзерото МакАртър
12 Дек.
Преходът е с дължина 8 километра по наклон нагоре и не може да се каже, че е особено лесен....
ШинкансенШинкансен
05 Дек.
Междинни спирки са Йокохама, Нагоя, Киото, Кобе и Хирошима, като всичките тези градове заслужават вниманието Ви. Историята на Шинкансен е свързана с Летните олимпийски игри в Токио през 1964 г....
Кабинковата линия в Банско работиКабинковата линия в Банско работи
02 Май
През лятото тя ще работи от 1 до 30 юни както и от 16 септември до 30 ноември, като в делнични дни еднопосочно в 08.00 часа сутринта тръгва нагоре и 16.30 часа следобед слиза в Банско....
Водопадът РайнфалВодопадът Райнфал
12 Ноем.
Водопадът представлява естесвена бариера за мигриране на рибата нагоре по течението на Рейн с изключение на змиорките, които успяват да си прокарат път между скалите....
ЙокохамаЙокохама
06 Април
Днес Йокохама е сред най-големите пристанища на страната, редом с Кобе (Kobe), Осака (Osaka), Нагоя (Nagoya), Хаката (Hakata), Токио (Tokyo) и Чиба (Chiba)....
Въпреки забраните: Строителството край морето продължаваВъпреки забраните: Строителството край морето продължава
12 Септ.
Туризмът в страната тази година тръгна нагоре, но подобни своеволия показват още колко много работа има в тази насока....
Половин час безплатно ползване на колело ще предлагат в СофияПоловин час безплатно ползване на колело ще предлагат в София
13 Януари
Наемът на колело за 1 час ще струва 1 лев, за 2 часа – 2 лева и таксата ще расте нагоре с всеки изминал час. В цената ще бъде включена и застраховка за колоездачите....
Слънчев бряг е пълен с туристиСлънчев бряг е пълен с туристи
05 Август
., ол инклузив пакетите за стая са между 180 – 200 лева и нагоре, но рядко може да се намери свободна стая....
Корковадо в БразилияКорковадо в Бразилия
16 Февр.
Двете влакчета, които пътуват нагоре надолу по планината Корковадо имат капацитет от 380 пътници всяко....
Връх СинаницаВръх Синаница
06 Април
До самата хижа може да стигнете с автомобил, но нагоре към стръмните скали до върха трябва да продължите пеша....
Започват масови проверки на Северното ЧерномориеЗапочват масови проверки на Северното Черноморие
20 Юли
Оттам тръгват нагоре, в посока Добрич. Плажовете ще бъдат глобявани, ако не са осигурили 50% свободна зона за плажуващите. Заведенията на територията на плажа ще трябва да отговарят на посочената схема....
Напук на проблемите, туризмът на Стария континент се разрастваНапук на проблемите, туризмът на Стария континент се разраства
16 Юни
Кризата в Гърция, бежанците, терористичните актове, евентуалното излизане на Великобритания от ЕС не могат да спрат бизнес туризма стремглаво да върви нагоре....
Връх МатерхорнВръх Матерхорн
25 Юли
Групата, която поема нагоре по стръмните скали на Матерхорн е общо от 5-тима души, като Уимпър и младият лорд Франсис Дъглас наемат за помощник известен водач към връх Цермат....
Кратерът УбехебеКратерът Убехебе
27 Ноем.
Пътят до дъното на кратера е лесен, но катеренето нагоре може да бъде изтощително. Разходката около ръба е умерено трудна, но изисква концентрация на вниманието и опит в подобни разходки....
ХималаитеХималаите
31 Май
Въздухът тук е рядък и дишането затруднено, но последният отрязък през морените и нагоре към върха си заслужава всички усилия. Пред вас се издига най-високата планина на Земята....
Пещерата Дяволско гърлоПещерата Дяволско гърло
10 Април
Предстои ви да преминете 301 стъпала нагоре, които извеждат покрай подземния водопад до повърхността....
Марк Жирардели: Банско е най-модерната ски зона в Източна ЕвропаМарк Жирардели: Банско е най-модерната ски зона в Източна Европа
16 Дек.
Не може винаги да се върви нагоре, винаги се намира баланс, нещата ще се нормализират, пазарът също. Мисля, че това е съвсем естествено развитие – има и пикове, има и спадове....
Река КлинтънРека Клинтън
01 Окт.
Милфорд Трак следва реката от езерото, нагоре към нейното западно разклонение. В западната част на Клинтън може да се стигне до приятното малко езеро Минтаро (Lake Mintaro)....
Замъкът ШатенбургЗамъкът Шатенбург
17 Януари
Приближавайки с кола към него, гледката нагоре към двореца е наистина впечатляваща. Шатенбург е място, което днес е популярно най-вече с историческото си монало....
Рио де ЖанейроРио де Жанейро
16 Април
До символа на Рио де Жанейро може да се стигне по въжената железница, построена през далечната 1885 г. или по виещият се нагоре път....
Планината ТомпсънПланината Томпсън
04 Април
На следващата сутрин те поемат нагоре по ледника, който по онова време спускал своите ледени склонове много по-надолу отколкото днес....